Kyse ei ole mistään pienestä peliliikkeestä kun Activizz Esports palaa YouTubeen kahden Twitch vuoden jälkeen. Tuon kahden vuoden aikajakson kerrotaan olleen 90 miljoonan dollarin arvoinen, muttta nyt Call of Duty League, Overwatch League, Heartstone ja World of Warcraft palaavat useammaksi vuodeksi YouTubeem ja samalla osaksi Google Cloud alustaa ja erilaisia AI työkaluja. Kauppa ja siirto ilmoitettiin juuri tunteja enne Call fo Duty liifan alkua – Call of Duty toi muuten noin 300 miljoonaa dollaria Activizz Esportsille pelkkinä kilpailumaksuina.
Vaikka Call of Duty liiga nyt aloitettiin, on sitä kohtaan ja sen tulevaisuutta kohtaan esitetty paljon epäilyksiä, onko pelistä monivuotiseksi liigaksi? Mutta oli miten oli, Activision Blizzard on sellaisessa maineessa ja kokoluokassa, että se saa kyllä liigaan kuin liigaan mukaan hyviä sponsoreita, partnereita, olutmerkkejä ja vaikka armeijan partneriksi. Itseasiassa Call of Dutyn ensimmäisen kauden partner ja sponsorilistaus on vakuuttava ja laaja.
Call of Duty liigassa on 12 joukkuetta:
Atlanta Faze
Chicago Huntsmen
Dallas Empire
Florida Mutineers
London Royal Ravens
Los Angeles Guerrillas
Minnesota Røkkr
New York Subliners
Optic Gaming Los Angeles
Paris Legion
Seattle Surge
Toronto Ultra
https://callofdutyleague.com/en-us/
Twitter – https://twitter.com/CODLeague Instagram – https://www.instagram.com/CODLeague Snapchat – https://www.snapchat.com/add/CODLeague